Friday 15 March 2013

UNTUNGNYA MENJADI AGENT

   Tampilnya kami untuk memberi peluang kepada anda untuk menjadi agent adalah untuk menggalakkan kaum melayu berniaga... kami tidak mencari pengalaman.. tapi hanya berbekal kan sedikit modal yang semua mampu anda mendapat menjana keuntungan dari rumah anda, mahupun di ofis, di bilik guru, kepada jiran -jiran, rakan-rakan & sanak saudara... Kami berpengalaman membekalkan kain yang cantik dengan seiring kualiti & dilihat dan kenyataannya sangat ekslusif.. KAMI berbesar hati untuk mengajak anda sama-sama menjadi rakan dengan sama-sama mendapat keuntungan... kami akan memberi tunjuk ajar kepada anda & mengajar anda bagaimana mencari "target market" berkonsepkan "location" anda....Anda sangat seronok berniaga nanti, secara sambilan sahaja anda akan mendapat income.. 

JADI AGENT BARU UNTUNG 


Harga kami dijamin SEIRING DENGAN KUALITI & paling murah dalam pasaran bagi kualiti fABRIC . Jadilah AGENT kami di tempat anda dengan pembelian mana mana pakej borong kami.( MINIMUM HANYA 10PCS)

MULAKAN BISNES FABRIC ANDA SENDIRI

- Boleh menjual di ofis.
- Boleh bawa ke bilik guru.
- Boleh tunjuk pada jiran jiran
--Boleh berniaga dari rumah.

Sambil-sambil pun boleh untung. Kongsi-kongsi dengan kawan beli pakej kami pun masih boleh untung. Berminat untuk tahu lebih lanjut ?

SEMUANYA CANTIK CANTIK & TINGGI KUALITINYA

Kami masih memerlukan Rakan Niaga ( agent) daripada seluruh Malaysia & luar negara ... Jangan malu untuk mendapatkan Info lanjut dari kami. Qamarina Beauty menyediakan 3 jenis fabric untuk dipilih atau boleh campur fabric ...

Seronok ! Sebab jual sambilan pun boleh buat untung ni, lepas la buat bayar rumah dan kereta. Tempat sangat terhad dear, kalau kuota penuh kami akan tutup pakej bisnes ni.
Anda berminat untuk mula berniaga kain yang cantik & ekslusif macam mereka ? Come on dear, permintaan sangat tinggi. Kami beri sokongan penuh, bukan sekadar supply kain aje. kami juga akan ajar anda mcm mana nak dapat target market anda &kami akan tinjau anda dari semasa ke semasa...

SMS 0134263718- EMAIL qamarinabeauty@gmail.com
yang belum add friend sila add & like qamarina beauty untuk memudahkan kami pm anda...


FB : SILA ADD FRIEND https://www.facebook.com/qamarina.bussaina
FB PAGE : SILA LIKE & ADD : https://www.facebook.com/QamarinaBeauty

No comments:

Post a Comment