Friday 15 March 2013

FABRIC AGENT

Assalamualaikum... selamat malam, malam ni Qamarina Beautynak buka peluang perniagaan untuk anda di seluruh malaysia & luar negara , untuk jadi agent fabric .. kami ada 3 fabric

1) chiffon 
2) crepe
3) cotton

peluang ini terbuka untuk guru-guru sekolah, staff kerajaan @ swasta yang memakai kain untuk dibuat baju kurung, kurung moden, kurung riau,kurung pahang .. kain kami sangat ekslusif , up to date setiap bulan & sgt nice & ekslusif... anda akan dapat keuntungan yang berbaloi...

kami cari agent di
1) kedah
2) perlis
3) perak
4) sabah
5) serawak
6) n9
7) melaka
8) johor
9) langkawi
10) pulau pinang 

11) BRUNEI
12) SINGAPORE
13) UK

sila pm me or email at qamarinabeauty@gmail.com

 FB: https://www.facebook.com/qamarina.bussaina
 FB PAGE : https://www.facebook.com/QamarinaBeauty

assalamualiakum...saya mohon maaf kepada anda yang inbox saya mengenai wholesale shawl tribal ... tapi saya tak dpt rply, wholesale tribal still open 

anda yang belum friend, sila add friend or terus like pageQamarina Beauty and pm di sana, saya tak dapt nk reply message anda d inbox sekiranya anda bukan friend saya...or untuk lebih mudah anda boleh terus email at qamarinabeauty@gmail.com

untuk agent fabric kami sudah mendapat feedback yang terlalu ramai, anda bila lagi..??? kami buka untuk anda yang betul2 berminat & ingin menjana pendapatan dgn perniagaan.. fabric kami hanya high quality & ekslusif... bagi saya kualiti & kecantikan itu seiring... sila buat duit raya dari sekarang... contoh fabric kami akan tunjuk pic kepada yg ingin menjadi agent..

Terima kasih ...


No comments:

Post a Comment