Tuesday 19 March 2013

INGINKAN KULIT SEKATA

Terima kasih kerana memilih Cosmoderm! Ini adalah panduan sedikit untuk semua pengguna Sunscreen yang inginkan kulit yang sekata dan halus dan khas untuk mereka yang kulit TIDAK berminyak atau sedang berjerawat.

Pastikan gunakan sunscreen sebagai pelembap, tabir suria dan bedak asas - 3 in 1 dulu kerana memang dah ada Vitamin E 500i.u yang bertindak sebagai pelembap dan mampu mengecilkan pori.

Produk siri Vitamin E mampu menghaluskan tekstur kulit kerana menggalakkan penumbuhan kulit baru dan memudarkan parut lama. Kalau kulit tidak berminyak, gunalah Vitamin E cleanser, Vitamin E Toner , Vitamin E 3000 i.u krim dan Minyak Vitamin E Cosmoderm 30,000 i.u untuk kesan yang cepat. Bagaimana:

1. Cleanser dan Toner boleh diguna siang dan malam.
Pada waktu siang, selepas mencuci dan menyegar dgn toner, ikutilah dgn sunscreen sebagai pelembap dan akhiri dgn bedak compact atau loose powder untuk kemasan akhir agar kulit kelihatan halus dan sekata. Sunscreen Cosmoderm juga boleh diguna pada waktu malam.

Pastikan bersih muka pada waktu malam - sebaik-baiknya dengan Vitamin E Makeup remover jika ada dan pembersih Vitamin E untuk kulit yang bebas dari kotoran.

2. Pada waktu malam, selepas membersih dan menyegar (tone), campur Vitamin E krim 3000 i.u sebesar duit syiling 20 sen dengan minyak Vitamin E 30,000 i.u yang agak likat (kerana konsentrasi Vitamin E yang tinggi) untuk memudahkan Aina sapu dan urut di seluruh muka sehingga diserap kulit muka. Keesesokan pagi, sentuh kulit muka, rasa dan lihat perbezaannya. Teruskan setiap malam untuk melihat perbezaan dalam tekstur kulit.


Layarilah http://qamarinabeauty.blogspot.com/ Atau terus buat pembelian online untuk mendapatkan produk yang disebut di atas DI https://www.facebook.com/QamarinaBeauty

No comments:

Post a Comment