Saturday 6 April 2013

testimoni sf beauty

Jutaan terima kasih kepada saudari dan saudara  yang sudi memberikan testimoni kepada kami kali ini. Menurut mereka ada yg , kulit wajah rosak akibat penggunaan produk skincare berjenama terkenal dan berharga jauh lebih mahal sebelum ini yang membawa mudara, yang mempunyai masalah jeragat, kusam, tona tidak sekta... Ini membuatkan sebahagian besar wajah ditumbuhi jerawat, gelap dan lebam. Namun dengan Sf Beauty, semuanya telah berubah dan kulit wajah kini jauh lebih baik dan sihat hanya selepas sebulan menggunakannya. Pihak kami yakin, dalam tempoh beberapa bulan lagi, hasil lebih positif akan diperolehi. Tidak mustahil untuk memiliki kulit mulus bersih persis di awal, pertengahan usia  mahupun di hari tua  . Syabas!


Sebahagian daripada testimoni SF Beauty yang amat berkesan bagi merawat wajah. 

(terima kasih QB ucapkan kepada SF Beauty Malaysia, dan juga agen-agen SF Beauty yang lain yang sudi berkongsi testimoni)






Terima kasih kepada pengguna Sf Beauty yang sudi menyumbangkan testimoni kepada kami. 
Raihan, 33 tahun dengan kulit wajah yang lebih bersih dan halus selepas 6 minggu menggunakan set lengkap Vitamin-E Sf Beauty. Tentunya ramai lagi di luar sana yang mempunyai masalah serupa, jadi amat dialu-alukan bagi sesiapa yang ingin mencuba produk kecantikan ini.


Customer ini mmpunyai msalah wajah yg kusam,gelap,ton kulit x sekata,kulit kering n oily d bhgian zon-T..tp setelah 5 minggu mnggunakan sf beauty wajah semakin cerah berseri, lembap, ton kulit sekata n xperlu pakai pape make up untuk mnutup cela!!



Kesan jeragat juga smakin pudar setelah bbrapa mnggu mggunakan produk SF Beauty..mmg berbaloi-baloi kan?? 



slh seorg pengguna lelaki yg tlh mencuba produk SF BEAUTY.alhamdulilah sebelum ni customer ini mempunyai mslh jerawat,bekas jerawat,tone kulit xsekata,kulit berminyak...tpi setelah hampir 3 minggu menggunakn SF BEAUTY ni dah nampak perubahannya...=)




                               Alhamdulilah dapt menambatkan hati suami... itu cukup terbaik





sangat mengembirakan hati seorang isteri apabila mendapat pujian suami..
Sf Beauty mampu mengikat kasih sayang..:)

kepada sesiapa yang berminat nak cuba boleh komen didisini, 
pm di facebook tapi add friend dahulu

https://www.facebook.com/qamarina.bussaina?ref=tn_tnmn
or like page 
pm saya di https://www.facebook.com/QamarinaBeauty
pm di sini

No comments:

Post a Comment