Friday 5 April 2013

GOD BYE PIGMENTATION- SLMT TINGGAL JERAGATKU ~~~




Anda runsing dengan jeragat yang semakin banyak di kulit wajah anda? tidak rasa selesa & tidak yakin dengan penampilan anda? cosmoderm ada penyelesaiannya ...

Ada tak diantara anda semua mempunya masalah JERAGAT?
Bagaimana dan apa punca ia terjadi? Peringkat umur apakah selalunya mengalami masalah ini? Apakah jalan penyelesaiaan Cosmoderm tentang masalah ini?







Jeragat terjadi atas beberapa faktor. Faktor utama kemunculan jeragat adalah kerosakan kulit akibat SINAR UV. Jeragat juga berpunca dari ketidak seimbangan HORMON dan kesan dari PENUAAN.

Jeragat biasanya terjadi pada mereka yang mencapai umur matang, 30an ke atas. Ini disebabkan oleh faktor penuaan dan ketidak seimbangan hormon.

Dengan Cosmoderm, jeragat boleh dipulihkan dengan menggunakan SPOT TREATMENT CREAM kami.. Ia diformulasikan khusus untuk membantu menyelesaikan masalah parut jerawat dan juga khas untuk jeragat. Ia dibantu juga dgn penggunaan Facial Scrub atau Magic Exfoliating Gel. Suncreen juga amat penting untuk melindungi kulit dari pancaran sinar matahari.

Jadi kepada anda yang mengalami masalah JERAGAT, bolehlah mencuba SPOT TREATMENT CREAM, Facial Scrub atau Magic Exfoliating Gel dan Sunscreen FOUNDATION @ bb cream kami!! Selamat Mencuba!!

NOTE
SPOT TREATMENT CREAM=RM37.90
Facial Scrub=RM16.90
Magic Exfoliating Gel=RM24.90
Sunscreen foundation a.k.a bb cream=RM29.90

SELAMAT TINGGAL JERAGAT !!!!untuk pembelian produk ini boleh pm saya di https://www.facebook.com/QamarinaBeauty OR email: qamarinabeauty@gmail.com






No comments:

Post a Comment