Sunday 7 April 2013

PERBEZAAN sabun SF Beauty.


Assallamualaikum,

Kebelakangan ini kami sering mendapatkan pertanyaan apakah perbezaan sabun SF Beauty..Memandangkan set kami hanya mempunyai perbezaan pilihan sabun pembersihnya…Oleh yang demikian kami mengambil inisiatif untuk memberi penerangan ringkas apakah perbezaan antara keduanya…Berikut adaalah beza di antara keduanya…

Set untuk kulit nomal dengan sabun Vitamin E

---Pilihan untuk kulit yang normal,gelap, kusam, tona tidak sekata atau berjeragat nipis.

---Sabun ini mengandungi Asetat Tochopheryl yang bertindak sebagai agen perapi kulit, agen antioksidan, ia mampu memberi lebih perlindung kepada kulit daripada sinaran UV dan melindungi tahap kolagen supaya berada pada tahap optimum.

Set untuk kulit berminyak dengan sabun Vitamin C

---Pilihan untuk kulit sensitif,berjerawat, berjeragat tebal,berparut atau berminyak.

----Sabun ini mengandungi Ascorbate Tetrahexyldecyl yang bersifat anti-penuaan, ia dapat meningkatkan tahap kolagen, mengurangkan pengeluaran melanin, mencerahkan kulit, memperbaiki kesan pendedahan daripada sinaran UV dan membantu kulit membaik pulih kerosakan-kerosakan lain.






Terima kasih kepada pelanggan setia kami..QB rasa ramai yang sudah mencuba apa yang admin akan tuliskan di sini..QB akan ceritakan satu kaedah yang cukup mudah dan efektif utk menjimatkan penggunaan set SF Beauty ini..sehingga boleh di pakai hampir 3 bulan..wow..

Kaedah penjimatan popular bagi sabun SF Beauty adalah dengan membahagikan sabun ini kepada 4 bahagian kecil dengan cara memotongnya dengan pisau.

Sebelum buka lagi plastik pembalut sabun anda potong dahulu sabun SF Beauty kepada 4 bahagian.

Mengikut purata pemakaian QB sendiri satu bahagian mampu bertahan 2 minggu atau lebih dengan 2 kali cucian muka sehari. Ini bermakna satu bar sabun SF Beauty mampu bertahan hampir 3 bulan atau 3 bulan atau mungkin lebih.

Selamat mencuba..Insyallah sama2 kita berjimat...

Spesifikasi sabun SF Beauty (set lengkap)

Berat : 60 gram
Bentuk : Bulat
Diameter : 65 mm
Tinggi : 24 mm
Warna : Hijau atau Kuning
Mark : sf carving
Packaging : plastic wraps in a box
Expired date : 3 years

Jadi tunggu apa lagi.







for buying this pm PUAN QB, yg xfriend sila add dulu baru pm or likeQamarina Beauty .. pm di sana pun boleh

No comments:

Post a Comment