Tuesday 5 February 2013

Vitamin E Magic Exfoliating Gel

     Petang ini dikala hujan yang lebat sejuk & dingin, saya ingin berkongsi khas untuk Adik-adik dan rakan-rakan yang selalu mengadu muka takde masalah tapi kusam tu atau muka ada bekas-bekas jerawat yang degil rasa macam nak rendam muka seminggu pakai sabun Daia tu, sebenarnya anda sangat memerlukan Magic Exfoliating Gel seperti ini.
Sebab Magic Exfoliating Gel ni salah satu cara nak tanggalkan sel kulit mati. Cara lain ialah dengan sental muka pakai berus dawai.  hahhaha =)


It helps remove dead skin cells, blackheads and wh
ite heads effectively and gently.

• Contracts and refines pores.
• Lighten acne scars, chicken pox marks, freckles and hyper pigmentation.
• Membuang tisu mati, bintik hitam dan putih pada kulit secara efektif.
• Mengecilkan liang roma.
• Mengurangkan tanda parut demam campak dan pigmentasi.




 Kelebihan gel ini ialah untuk pengelupasan atau membuang sel-sel mati kat muka kita nie.Pakai hanya 2 kali seminggu dan hasilnya kulit akan terasa ringan dan lembut. Pori-pori juga akan turut mengecut.


RM 24.90 jadi sape2 yang berhajat nak membeli produk cosmoderm boleh hubungi saya ye email me qamarinabeauty@gmail.com or follow me at page Qamarina Beauty on facebook..

1 comment:

  1. Hai.sy baru cuba exfoliating gel ni. Sy nk tanye, bila kite massage gel ni kt muke, supposely akan ade peeling or anything come out ke? Because when i applied nothing came out :)

    ReplyDelete