Thursday 28 February 2013

Invisble Peel

Assalamualaikum & hi readers yang manis, cun jelita & handsome ...
anda tiada masa untuk membelai kulit wajah, sebab balik lambat dari kerja, traffic jam, uruskan anak kecil , baby jaga malam, tidak cukup tido & stress... Jadinya kulit wajah jadi kusam, tidak bermaya, jerawat cepat tumbuh . kita kena jaga muka sendiri, kalau kita tak jaga siapa yang tolong jagakan ..Allah telah mengurniakan kita sebaik-baik rupa untuk hambanya , jadila kenalah mensyukuri nikmat ALLAH & menjaga sebaik- baiknya.. Betul kan? kalau kita sayang seseorang kita sanggup buat apa sahaja untuknya.. begitu juga dengan kulit wajah anda.. sayangilah dia.. cewahhh~~~

so siapa pulak yang sesuai dengan produk ini, invisble peel day renewal activator & night revival essence ?
 produk ini sesuai untuk anda yang kulit normal ada masalah kusam sebab dia membuang sel mati tanpa pengelupasan yang menyakitkan, Peeling with no peeling, itu sebab dinamakan invisble peel . Kandungan nya di ekstrak oleh bunga-bungaan , vitamin A bertindak mempercepatkan proses pembaharuan sel tanpa pelupasan. SPF15 melindungi kulit dari sinar memberhaya UVB, Vitamin C, Gingko Bibola meransang kolagen dan sistesis elastin bagi memulihkan dan menguatkan struktur kulit.

Kulit berminyak & sensitif tidak disarankan memakai invisble peel, dikhuatiri timbul masalah lain

Harga untuk set ini hanya RM59.90.. Yand DAY RENEWAL pakai waktu siang , mempercepatkan proses pembaharuan sel tanpa pelupasan  & NIGHT REVIVAL pakai waktu malam selepas pakai toner, dpt melembapkan kulit, memulih & menguatkan kulit.


Penggunaan konsisten & berterusan akan memberi impak dalam masa 3-4 weeks bergantung kepada skin condition individu ye.. setiap individu mempunyai skin condition yang berbeza, lambat atau cepat bertindak balas... be patient.. impaknya akan menghasilkan kulit yang cerah, licin & bersiri..

for buying this product pm me email : qamarinabeauty@gmail.com
like my page facebook & pm me : https://www.facebook.com/QamarinaBeauty?

RENEW AND REGENERATE YOUR SKINSkin's natural 28-days renewal cycle is very important in ensuring our skin to stay healthy and problem-free. Inefficient in skin renewal process will lead to skin problems such as dull complexion, skin imperfections, dehydration, uneven pigmentation and formation of fine lines and wrinkles. Cosmoderm Invisible PEEL with its unique InvisiblePEEL Complex aids to restore the renewal process to promote a healthy, radiant and flawless complexion.


DAY RENEWAL ACTIVATOR (SPF15) 

Flower Extracts exfoliates dead skin cells.
SPF15 protects skin from UV-induced skin damage.
Vitamin A accelerates cell renewal.

NIGHT REVIVAL ESSENCE 
Vitamin A protects skin from free radical-induced aging.
Vitamin C improves skin elasticity.
Gingko Biloba strengthens skin inner structure.


1 comment:

  1. macam mana dengan mereka yang juga kulit berminyak? Sesuai ke dgn produk ini?

    ReplyDelete