Tuesday 25 June 2013

Lets make money with Shaklee

Lets make money with Shaklee
Kenapa masih setia bersama Shaklee ni? Banyak ke dapat duit?
. Sebab modal kecil..jadi saya tak keberatan nak start..apatah lagi bila melihat pulangan yang besar..kalau dulu adaa buat online biz, sebulan dapat untung rm200 je..uhuhu sadis tak? tapi dengan Shaklee, Alhamdulillah setakat ni berganda2 dapatnyedan tak mustahil dalam masa setahun dua lagi akan jadi berganda2 dari sekarang, 5-6 angka..semua tak mustahil. Ramai dah buktikan, why not me?


Dah diterangkan dengan jelas kan..3C (CASH, CONVENTION, CAR). Setelah hampir dua tahun dengan Shaklee akan merasa semua ini..Cash, every month Bonus masuk pada tengah2 bulan ikut usaha kita lah..kalo dualu 2 angka kini dah boleh 4 angka..Convention, pon dah dpt suratnye....Car..bukan dpt kete sebijik ye, tapi setiap bulan, Shaklee akan bagi car bonus so nk buat ape dgn duit tu, terpulanglah, nak beli kete ke, nak buat belanje ke, beli rumah ke suka hati. Dan car bonus ni min dlm RM500++ dan unlimited..sesuai dengan apa yang anda capai..ade yg dpt 1k, 2k, even 15k! ha..nk beli kete ape beli lah..
Owh yes, n all of this need to be earned..n it’s totally possible :) Itu yang pasti.
More time..ini yang adaa rs sungguh valuable..TIME..siapa yang taknak masa bersama keluarga, anak2,? nak gi mana pon senang, takde terikat dengan jadual yang ketat, cuti takde ke ape ke..dan wpon bercuti ke..biz tetap jalan..the power of technology :D
Health n knowledge..Ini pon satu perkara yang sangat disyukuri..siapa tak mahu sihat? Sya rasa gembira bila dapat belajar tentang kesihatan, supplement, vitamins, mcm mana nk tolong orang hanya dengan berkongsi info kesihatan..bukan sahaja untuk keluarga tapi dengan semua orang yang kenal atau tak kenal adaa di alam maya..ada org segan bertanya, tapi dengan info yang kita kongsi diinternet, mereka dapat input, dan lebih bagus, membantu hidup mereka dengan lebih baik..Isn’t it a bless?


Saya cuma surirumah, tapi bukan sembarangan ok..hehe ingat, peluang berjaya tak kira warna kulit, latar belakang, apa yang perlu cuma keinginan untuk belajar..dan ianya tak memerlukan degree ke master ke.

Soalan lagi : Saya berminatlah nak buat duit dengan Shaklee…Tapi macam mana ye?
Mudah saja..Pertama, anda hanya perlu sediakan modal (serendah RM75 sahaja…. Kemudian, anda hanya perlu menghubungi saya dan nyatakan anda berminat untuk menyertai group saya bersama Shaklee…Selepas itu, saya akan minta beberapa details diri anda untuk saya register kan terus kepada Shaklee. Mudah bukan?? Dah setelah register, anda akan dijemput ke group khas FB
Anda tertarik nak join group bisnes kami?? Hubungi saya sekarang…Jangan lepaskan peluang yang mungkin sekali sahaja datang dalam hidup anda..Anda mampu merubahnya..!! Saya dah rasa, kini giliran anda pula untuk merasainya…

Sebarang pertanyaan anda boleh hubungi saya menerusi :-
FB : Qamarina Beauty
Email : qamarinabeauty@gmail.com
SMS/Whatsapp : 0134263718


No comments:

Post a Comment