Friday 21 June 2013

BADAN KU SEKEPING JE ? EH MACAM PAPAN PULAK ...







Seringkali kita bercerita tentang bagaimana nak menurunkan berat badan. Tahukah anda, sebenarnya ramai juga yang mengalami masalah kurang berat badan atau terlalu kurus? Jom cuba Shaklee Weight Gain Set / Set Tambah Berat Badan Shaklee yang terdiri daripada:




VITA-LEA IRON FORMULA
Vita-Lea merupakan multivitamin dengan formulasi zat besi yang mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA di dalam setiap tablet. Ianya merupakan elemen penting bagi sel tubuh yang menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon. Vita-Lea merupakan supplemen penting kerana ia memberi badan rasa bertenaga, tidak lesu, mengelakkan pitam dan pening. 

B-COMPLEX
Pengambilan vitamin B-Complex juga penting bagi mereka yang ingin menambahkan berat badan. Si kurus biasanya akan berasa cepat letih dan lesu. B-Complex menukarkan makanan kepada tenaga, dimana ia mambantu penghadaman, menukarkan lemak, karbohidrat dan protein kepada tenaga dan sekaligus mengurangkan masalah keletihan. Istimewanya B-Complex Shaklee ini ialah ia mengandungi 8 komponen penting vitamin B termasuklah 100% biotin dan asid folik. Ia juga mengawalatur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.

MEAL SHAKES
Meal Shakes kaya dengan protein dimana pengambilan protein amat penting dalam proses menambah berat badan kerana ianya merupakan asas kepada pemakanan tubuh badan kita. Untuk menambah berat badan, tips ringkasnya adalah makan makanan yang kaya dengan protein. Apabila sel kita sihat hasil daripada pengambilan protein yang berkualiti, maka badan kita lebih mudah untuk menyerap segala kebaikan zat dan vitamin. Meal Shakes juga membekalkan 24 jenis vitamin, mineral dan zat yang penting. Ia mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses tumbesaran. 






Assalamualaikum.. Kawan- kawan sekalian yg berhajat nak beli direct shaklee di hq or branches boleh guna id saya
Shaklee id; 9079130
Name ; nor rabiatul adawiyah
Hp ; 0134263718

Hq shaklee ; empire subang
Penang branch- pusat bandar seberang jaya
Ipoh branch-bandar ipoh raya
Jb branch- taman molek
Kl branch- wangsamaju
Kota bharu branch-section 25, jln sultan yahya petra
Kota kinabalu branch- neutron point

pergi ke branches or HQ , buy product & inform my id : 9079130

Sekian terima kasih... Boleh pm sy untuk maklumat lanjut..

No comments:

Post a Comment