Monday, 10 June 2013

GEMUK ITU CANTIK, KURUS ITU MENAWAN

Gemuk itu cantik, kurus itu menawan
menawan ok!bkn mengawan.


Yes!!!!
"kurus itu menawan"
sape setuju dengan QB?
mesti ramai yang setuju kan?
kalau tak.....
tak kan la ramai yang bedal pil diet sampai berbotol²..
tak kan la ada yang diet bermati matian..
ye dak?

ADA yang nak kurus & sihat x? meh cni consume lechitin shaklee.. ramai dah kurus ni u olls bila lagi??

SUMBER MAKANAN YANG TINGGI LECITHIN


- Soya


- Telur

Lecithin Shaklee dibuat daripada soya.












SIAPA YANG BOLEH MENGAMBIL LECITHIN?



- Mereka yang nak kurus termasuk ibu menyusu.


- Pesakit diabetes dan buah pinggang.


- Penderita stroke.


- Mereka yang kolesterol tinggi.


- Mereka yang mengalami inflamasi seperti pesakit gout


- Mereka yang sukar tidur 



Apa itu Lecithin ?


Kiranya lecithin ialah emulsifier, ataupun bahasa jawanya pembakar lemak, yang membantu mencairkan lemak dalam badan kita. Soy lecithin shaklee ini pula terdapat 180 capsules di dalamnya, dan bagus untuk diet, terutama yang nak rasa badan ringan sikit. Korang juga boleh refer status halal lecithin shaklee di sini.

Untuk Kuruskan Badan


Ambil air yang secukupnya, dan amalkan selalu, berat badan boleh diturunkan dengan lecithin. Makcik wife saya kat kampung, suka ambil lecithin ini sahaja, dan rasa badannya  agak ringan berbanding dulu. Kiranya kalau tengok testimonial lecithin shaklee kat bawah, ada yang berjaya turunkan 5kg dalam masa 2 bulan









Bagus untuk Otak ?


Mengikut kajian, lecithin juga membantu merangsang otak menghasilkan daya tumpuan dan penghafalan dengan lebih baik. Jadinya, lecithin shaklee sesuai diambil untuk kanak-kanak yang sudah berusia 12 tahun ke atas untuk membantu mereka dalam pelajaran.

Bagus untuk Kulit dan Rambut ?

Beberapa kajian juga mendapati, lecithin dapat mencantikkan kulit dan rambut anda. Bagus juga untuk para suami dan lelaki di luar sana, dapat mengambil shaklee supaya kelihatan anggun, macho dan bergaya. 




untuk pembelian & pertanyaan
QAMARINA BUSSAINA/ RABIATUL
SHAKLEE ID : 907913
HP : 0134263718






No comments:

Post a Comment