Wednesday 25 November 2015

SAKIT KEPALA DATANG LAGI ..... stressnyeeeee


STRESSS nya... kepala berdenyut - denyut... rasa nak hentuk di dinding ja........... arggggggggg argggggg arggggggghhhhh help me... help...

Garam buluh yang terdapat dalam Mineral Coffee sangat membantu untuk mengurangkan rasa sakit kepala. Sekaligus meneutralkan semula badan.

Pesakit migrain – pada sesiapa yang biasa menghadapi migrain ketika berpuasa, boleh minum mineral coffee ketika sahur. Elemen Garam Buluh tadi akan membantu melancarkan perjalanan darah dan mengelakkan migrain dan sakit kepala lain.




Testimoni dari Farhana :
Beliau seorang pensyarah dan penggemar kopi. Masalah beliau is susah untuk lawas (kerana tidak gemar makan sayur), kulit muka yang sensitif dan kerap SAKIT KEPALA kerana minum kopi 3 in 1. Selepas cuba MINERAL COFFEE beliau maklumkan melalui sms “Sakit kepala saya dah hilang, kulit muka saya yang sensitif pun dah kurang dan saya dah senang untuk buang air. Memang TAK MANIS DAN SEDAP”


Kandungan garam buluh dalam MINERAL COFFEE ini banyak memberi kesan baik pada tubuh badan kita


  •  Kaya dengan unsur anti-pengoksidaan.
  •  Kaya dengan bahan mineral dan elemen surih seperti magnesium, besi, kalsium dan kalium.
  •  Menghilangkan keletihan fizikal dan mental.
  •  Melegakan tekanan.
TIADA GULA TAMBAHAN*TIADA KOLESTEROL*TIADA PENGAWET
===========================================
Bagi yang berminat untuk mencuba terus dial/ wassup no saya 011266674321/ 0134263718
Bagi yang berminat untuk berbusiness pun terus dial no saya 011266674321/ 0134263718





No comments:

Post a Comment