Thursday 26 November 2015

PENAWAR ECZEMA

Alhamdulillah tak sampai 10 hari guna Shampoo dan Sabun Marine Essence, bayi comel yang masih kecil ni mula bebas dari masalah ekzema kronik.

Hanya mandikan dan shampookan bayi anda dengan produk Marine Essence. 

Menurut ibu dan ayah bayi comel ni, puas dah mereka berubat dengan pakar kulit, tapi masalah ekzema bayi mereka masih tak de perubahan hingga mereka mencuba sabun ketiak atau lebih dikenali sebagai sabun marine essence.

Nampak kan perbezaan ketara pada muka dan kepala bayi comel ni...Alhamdulillah tak sampai 10 hari amalkan penggunaan sabun hijau ni, bayi mereka sudah boleh untuk lebih tersenyum lebar bila masalah kulit kering, gatal dan berair hampir pulih sepenuhnye.

Buat anda yang ingin mencuba sabun berunsur garam laut ni, boleh segera hubungi SaYA untuk maklumat lanjut dan cara tempahan sabun marine essence ni :)



AMIR / QAMARINA
011-26674321
013-4263718






Si Ibu mencari penawar untuk bayi berusia 4 bulan yang kena ruam kat muka.Dah pakai macam-macam produk tapi tak menjadi.
Pagi tadi dapat whatapps. Dia bagitau muka baby dah beransur pulih. Alhamdulillah. baru pakai 3 hari dah nampak kesan yang sangat positif. Syukurlah body wash marine essence ni bantu untuk kurangkan masalah si kecil. Sebab Marine Essence ni kan dari garam buluh..memang sesuai untuk semua lapisan usia dari bayi baru lahir hinggalah ke segenap lapisan usia.

Untuk bayi, memang disarankan agar menggunakan body wash berbanding sabun marine essence kerana teksturnya lebih lembut untuk kulit bayi tetapi hasilnya sama jer macam sabun ketul tu.
Tak perlu ragu-ragu untuk memelihara kulit dan mencantikkan semula kulit anda yang bermasalah tu dengan sabun no satu di Malaysia : Sabun Marine Essence atau sabun ketiak.


BEAUTY BAR MARINE ESSENCE & BODY WASH MARINE ESSENCE

untuk bayi di galakkan guna body wash kerana fungsinya sama dan kulit bayi masih halus..

kita mencuba & ikhtiar, insyallah sambil berusaha & doa pasti eczema ini ada penawarnya..




No comments:

Post a Comment